Więcej o projekcie
ANKIETA

Wycieczki

Wyjazd do LusławicLuslawice

Składamy serdeczne podziękowanie Państwu Katarzynie i Adamowi Balasom za zaproszenie uczniów klas drugich gimnazjum do Międzynarodowego Centrum Muzyki K. Pendereckiego w Lusławicach.
W dniu 31 maja mieliśmy okazje zwiedzić ten wspaniały obiekt , po którym oprowadzał nas dyrektor - pan Adam Balas, posłuchać fragmentu próby przed występem oraz uczestniczyć w koncercie „ Młodzi na poważnie” w ramach Festiwalu Muzyki Filmowej. Znakomite wykonanie przebojów z filmów animowanych wyprodukowanych przez Warner Bros przez młodzieżową orkiestrę FMF YouthOrchestra pod batutą p. Moniki Bachowskiej zachwyciło nas i dostarczyło niezapomnianych wrażeń, zwłaszcza, że wykonaniem swoich utworów dyrygowali także sami kompozytorzy , którzy z tej okazji przybyli ze Stanów Zjednoczonych , czyli Lolita Ritmanis, Michael McCuistion i Kristopher Carter.
Dodatkową atrakcją naszego pobytu w Lusławicach było zwiedzanie prywatnego parku wokół dworu prof. Krzysztofa Pendereckiego, gdzie mogliśmy podziwiać stare drzewa, pięknie utrzymane klomby i kwitnące bujnie krzewy. Towarzyszyli nam w tym spacerze wyżej wspomniani goście z USA. Jeszcze raz bardzo dziękujemy i zapraszamy do obejrzenia zdjęć z tej wspaniałej wycieczki.

Foto-relacja

Wycieczka na Litwę

litwa

W dniach od 4 do 10 maja 2016r. gimnazjaliści z klas drugich mieli okazję zwiedzić piękne zakątki Podlasia oraz Litwy. Wycieczkę zorganizowało renomowane Biuro Podróży Marco der Pole. Podróżowaliśmy komfortowym autokarem szlakiem miejsc i postaci ważnych dla naszej historii i kultury......

Foto-relacja I Foto-relacja II Przeczytaj relację.

FRANCJA 2009

W piątek 22 maja po lekcjach wylecieliśmy z rewizytą do naszych przyjaciół z Francji, którzy odwiedzili nas w marcu. Wystartowaliśmy z Balic, wylądowaliśmy w Paryżu, gdzie spędziliśmy całą dobę śpiąc, zwiedzając muzeum d’Orsay i płynąc Sekwaną. Późnym wieczorem następnego dnia powitaliśmy rodziny naszych francuskich kolegów. Całą niedzielę spędziliśmy u nich poznając ich zwyczajne życie. Następnego dnia odwiedziliśmy dwa zamki nad Loarą: Chenonceau i Chambord. Noc spędziliśmy w schronisku młodzieżowym. Rano pojechaliśmy do Wersalu, gdzie było mnóstwo ludzi, trochę za zimno i za mokro. Po zwiedzeniu ogrodów i domu Moneta w Giverny (kiedy już słonko nam zaświeciło) wróciliśmy do domów naszych Francuzów. Całe następne dwa dni poświęciliśmy na zwiedzanie Rouen, odwiedziliśmy szkołę naszych przyjaciół z Francji, w której naprawdę można się zgubić. Posmakowaliśmy eskalopków tudzież lekcji po francusku. Ostatniego dnia znowu Paryż. Tym razem dzielnica artystów Montmartre... A potem wróciliśmy do polskiej rzeczywistości. I mamy miłe wspomnienia.

Zobacz relację-I

Zobacz relację-II

Zobacz relację-III

Wycieczka rowerowa

W dniu 22 kwietnia 2009r. uczniowie pierwszego i drugiego rocznika gimnazjum wybrali się na rowerową wycieczkę do Tyńca. Pierwszy postój to stopień wodny Kościuszko i sztuczny tor do kajakarstwa górskiego, następnie Opactwo Benedyktynów. Na koniec pieczone kiełbaski z ogniska i niestety czas wracać.

Zobacz relację

Projektowanie stron Pozycjonowanie Kraków